Sivu 1/1

Lancr HZJ 80 vm.91 syöttöpumppu

Lähetetty: Ti Marras 17, 2020 6:07 pm
Kirjoittaja Antjaa
Mikä ongelmana kun auto seissyt 4 kuukautta, jonka jälkeen lähti huonosti käyntiin ja alkoi vuotamaan ruiskupumpun kyljestä polttoainetta, vaihdoin tuon kylmäkäynnistys säätimen laipan ja sen alapuolella olevan säädinlaipan alle o-renkaat, minkä jälkeen vuoto siirtyi pumpussa jonnekin alemmas, aivankuin syöttöpaine olisi liian kova. Paluuputken banjopultin pikkureiän puhdistin, ei auttanut vuotaa kun kone käy vaikka banjo pultti löysällä?

Re: Lancr HZJ 80 vm.91 syöttöpumppu

Lähetetty: Ke Marras 18, 2020 9:23 pm
Kirjoittaja bj45lava
Siitä kylmäkäyntilaitteen akselilta ne yleensä vuotaa läpi.
Onko paluupuoli puhallettu auki tankille?

Re: Lancr HZJ 80 vm.91 syöttöpumppu

Lähetetty: Ke Marras 18, 2020 10:25 pm
Kirjoittaja Antjaa
Kyllä vain ja vaikka tuo paluuputken banjo oli löysällä vuoto jatkui silti ja se vuoti kahdesta paikkaa eli korjattu paikka ja pumpun taka pääty myös eli tuntuis että syöttöpaine on jostain syystä liian suuri.

Re: Lancr HZJ 80 vm.91 syöttöpumppu

Lähetetty: Ke Tammi 13, 2021 6:45 pm
Kirjoittaja killerwo
Meillä kävi vastaava homma PZJ75 kanssa. Ensin vuosi dieseliä kaasun akselilta. Kun se oli tilkitty alkoi vuotamaan ennakonsäätimen laipasta ja vielä sieltä lohko ja pumpun välistä. No pumppu irti että sai vaihdettua o renkaan. Pumppu takas paikoilleen ja kokeilu. Sitten alkoi vuotamaan nestepään välistä. Taas pumppu pöydälle ja uusi o rengas nestepäähän. Kaikki o renkaat oli kovettuneita. Eli jos pumppu alkaa vuotamaan niin suosiolla irti ja kaikki uudet o renkaat. Ei ole paha rasti tehdä.