Kuva Kuva

hdj 80 kk-laakerit

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
hannuv
Viestit: 51
Liittynyt: Su Loka 15, 2006 7:53 am
Paikkakunta: paltamo

Viesti Kirjoittaja hannuv »

aaaaasiakas tuossa kyseli nii aaattelin täältäki kysästä , meeioo täällä niitä satasen koneita aukastu

ps. pyytän nöyrimmästi anteeksi sitä etikettivirhettäni
Avatar
Rauta
Viestit: 45
Liittynyt: Su Touko 15, 2011 9:03 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rauta »

Tänää sain vaihdettua omasta autosta laakerit, uskaltaa taas nukkua rauhassa yönsä. Kiitokset loistavasta palstasta. ja kuvat kun on kivoja: Kuva
Kuva
Kuva
Mittarissa oli 663452km, ei tietoa milloin vaihdettu jos koskaan


(lisäsin km määrän)
Viimeksi muokannut Rauta, To Joulu 15, 2011 2:50 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Mika.T
Viestit: 139
Liittynyt: Ti Marras 11, 2008 1:43 pm
Paikkakunta: 016

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Eipä ois enää tuokaan kone noilla laakereilla kauas kulkenut.
timop
Viestit: 518
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 9:18 am
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja timop »

Tommosia ne tahtoo vaan useimmiten olla.
TP
PEKKA58
Viestit: 7
Liittynyt: Ma Tammi 14, 2008 8:44 am

Viesti Kirjoittaja PEKKA58 »

Vaihdoin 420t ajettuun hzj:n liuskat ja alkuperäiset oli vielä ihan kunnolliset mitä nyt vähän kiillottuneet . Taitaa ahtamattoman alakertapäästä helpommalla
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

PEKKA58 kirjoitti:Vaihdoin 420t ajettuun hzj:n liuskat ja alkuperäiset oli vielä ihan kunnolliset mitä nyt vähän kiillottuneet . Taitaa ahtamattoman alakertapäästä helpommalla
Ahtamattoman ja esikammiokoneen...

On ihan eri patoja.
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
lepoantti
Viestit: 206
Liittynyt: To Kesä 23, 2005 7:14 pm
Paikkakunta: sawo

Viesti Kirjoittaja lepoantti »

kun on laakereista kuvia niin olisko laittaa kampuan kauloista kuvia että minkänäköiseksi ne on menneet, vai eikö niissä ole mitään epämääräistä?
timop
Viestit: 518
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 9:18 am
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja timop »

Jos liuskat on tuossa kunnossa kun noissa Raudan laittamissa kuvissa, kaulat on vielä, voi sanoa poikkeuksetta, virheettömät. Sitten kun liuskasta tulee "raudat" näkyviin, alkaa kaulakin kulua vauhdikkaasti, millin alikoko ei joskus riitä.
TP
Avatar
Tuppu
Viestit: 1161
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

timop, myytkös laakereita? Vai mistä jengi näitä hankkii?

t. remppaan valmistautuva :wink:
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Avatar
Rauta
Viestit: 45
Liittynyt: Su Touko 15, 2011 9:03 pm
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja Rauta »

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85962&

Omani hain tuon avulla. Tiedä sitten onko hyviä vai huonoja.
Avatar
Tuppu
Viestit: 1161
Liittynyt: Ma Joulu 19, 2005 9:11 pm
Paikkakunta: Kauhava / Espoo

Viesti Kirjoittaja Tuppu »

Rauta kirjoitti:http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=85962&

Omani hain tuon avulla. Tiedä sitten onko hyviä vai huonoja.
Tattis!
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
Avatar
Ambula
Viestit: 8
Liittynyt: Ma Marras 26, 2012 7:17 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja Ambula »

Onko jollekkin selvinnyt, että onko tämä ko. tyyppivika jokaisessa tehtaalta tulleessa Hodarissa, vai onko jossain vaiheessa tuotantoa vaihdettu jo tehtaalla paremmat kk-laakerit?

Itsellä -98 Hodari, menty just 300 tkm, ja arveluttaa, että kannattaisko alkaa repiä öljypohjaa irti..?
Toyota Hilux LN 170 -98
Toyota Landcruiser HDJ-80 -98
Toyota Landcruiser BJ40 -77
Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

Ymmärrykseni mukaan 95- ja siitä uudempi olisi parempilaatuinen noiden liuskojen suhteen.
Riivattu
Viestit: 5
Liittynyt: To Tammi 24, 2008 10:32 pm

Viesti Kirjoittaja Riivattu »

Joku taisi kyselläkin noista orkkis varaosaliuskojen kestävyydestä... Nyt omallani ajettu 100 tkm laakereiden vaihdon jälkeen. Öljynpainemittari mielestäni humpailee jälleen kuten ennen laakereiden vaihtoa. Paineita ei ole mitattu. Köyhää kyllä kirpasee jos vaivaisen km jälkeen pitää taasen rueta vaihtelemaan laakerit kun nuo orkkis liuskat makso 70€ per kaula ja siihen 400e töitä päälle. Prkl... Höynäytettiinköhän minua kun vertaa palstalla kerrottuihin kustannuksiin?
Avatar
vartiainen
Viestit: 788
Liittynyt: Ma Tammi 31, 2011 1:25 pm
Paikkakunta: Pori

Viesti Kirjoittaja vartiainen »

Offipalstalla on ssuvik-nimimerkin HDJ josta porsi kone ja siinäkin oli mielestäni liuskat syöpyneet silleen "tyypillisesti". Ja mun muistaakseni, kun juttelin ssuvikin kanssa talvella, niin autoon olisi tehty jo yksi koneremppa.
Vastaa Viestiin