Sivu 1/1

Mitä eroa KDJ120 ja KDJ125:lla

Lähetetty: La Joulu 30, 2006 8:54 pm
Kirjoittaja PETEBJ75
Laitetaan tää nyt tännekkin. Eli tietääkö ketään mitä eroa kapistuksilla? Onko KDJ125 taas joku epsanjassa tehty sekasikiö?

Lähetetty: Ti Tammi 02, 2007 10:40 am
Kirjoittaja hannuv
kävin microcatiltä tsekkaamassa ja näyttäisi , että 125 olisi kolmiovinen versio ...elikkä lyhyt malli ei tuoda suomeen

Lähetetty: Ti Tammi 02, 2007 10:46 am
Kirjoittaja PETEBJ75
Ok, asustelen arabiemiraateissa ja taalla niita 3-oviasia on (ja paljon), mutta molemmat mallit on esitteessa nimetty 120:ksi. No taytyy kayda paikallisella tojotalla viela varmistamassa runkonumerosta, kun jai vaivaamaan.. :shock:

Lähetetty: Ti Tammi 02, 2007 11:12 am
Kirjoittaja A-P
PETEBJ75 kirjoitti:...asustelen arabiemiraateissa...
Virolainen jamppa ilkesi kertoa että sielläpäin tuollainen iso Cruiseri maksaa 10k€ takuun kanssa, ja hiukka vähemmän ilman takuuta !!! Siis käteisellä ostettaessa. Pitääkö paikkansa? Tarttee lähtee vuodeksi kenkiä lankkaamaan sinne jos näin on. :lol:

Lähetetty: Ti Tammi 02, 2007 12:49 pm
Kirjoittaja PETEBJ75
Jep. Ihan ensimmaisena taytyy mainita ettei noi KDJ:t ole yleisia, mutta vastaavat bensavehkeet on. Hintahaarukka noin 50tkm ajetulle 2003-2004 120-sarjalaiselle on tosiaan 10-20keur riippuen onko kolaroitu ja miten hyvin taytetty huoltokirja loytyy.

Oon hieronu kauppoja oivallisesta offipelista -00 vuosimallin lexus LX470:sta ajettu230tkm ja pyynti 11500 eur!, mutta toistaiseksi ei ole hyvaksyny mun alle kympin tarjousta. UZJ100 -98-02 cruiserit on kanssa hintaluokassa 12,5-20keur riippuen kunnosta, varusteista ja mittarilukemasta. Paasaantoisesti yli 200tkm ajettuja autoja ei paljon nay, ne on jo afrikassa tai venajalla

Kenkia lankkaamalla ei paljon tienaa, etta sen varaan ei kannata laskea. Vertailupalkkana voin vaikka mainita etta rakennusmiesten palkka on noin 3 eur/pv (ei tosin koske eurooppalaisia)

Lähetetty: Ti Tammi 02, 2007 4:26 pm
Kirjoittaja A-P
Nämä virolaiset olivat käyneet ostamassa autonsa ukrainalaisten perustamasta ajoneuvoihin panssarointeja tekevästä pajasta. Aika mahtavan näköinen varasto oli kuvissa: 80kpl eri tasoisesti panssaroitua amerikkalaista "maasturia", Toyotan Cruisereita ja jopa BMW X5. Ampuma-aukot näytti olevan vakiovarusteita. :lol: Mahtavaa kun voi tehdä liukuhihnalla tuollaisia varusteluja tietäen niiden varmasti menevän kaupaksi!

Lähetetty: Ti Tammi 02, 2007 4:38 pm
Kirjoittaja PETEBJ75
Aika monen yrittäjän toimet ei täällä aina ihan päivänvalossa tarkastelua kestä.. :? Suurin osa "jobbareista" on ihan jotain muuta kuin paikallisia.

Jenkeistä tuotuja 50tkm ajettuja 100-sarjalaisia ja lexusia kauppailee monikin, mutta järestäen ovat yli 200tkm ajettuja ja pääsääntoisesti mällipelejä, puhumattakaan kaikista moottorivaurioisista takuupeleistä. Eli aikapaljon on ihan suoranaista huijaria liikenteessä..

Re: Mitä eroa KDJ120 ja KDJ125:lla

Lähetetty: La Loka 13, 2007 10:47 pm
Kirjoittaja -MaTTi-
PETEBJ75 kirjoitti:Laitetaan tää nyt tännekkin. Eli tietääkö ketään mitä eroa kapistuksilla? Onko KDJ125 taas joku epsanjassa tehty sekasikiö?
Löysin faktaa:

Basic Model Code
GRJ120: with 1GR-FE Engine (5-door)
GRJ125: with 1GR-FE Engine (3-door)
RZJ120: with 3RZ-FE Engine (5-door)
RZJ125: with 3RZ-FE Engine (3-door)
KDJ120: with 1KD-FTV Engine (5-door)
KDJ125: with 1KD-FTV Engine(3-door)
KZJ120: with 1KZ-TE Engine (5-door)
LJ120: with 5L-E Engine (5-door)


Ja täältä lähes kaikki mahdollinen 120-sarjaan liittyvä PowerPoint esityksenä!
andrea-PE-italy kirjoitti:some time ago i added some files about prado at this page: http://file.webalice.it

user=andreacr
pw=nano


try to see if you find what you are lookin for

Lähde: http://toyotadiesel.com/forums/showthread.php?t=4035