Kuva Kuva

Turbo ihmettelyä

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Lcruiser
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 1:34 pm
Paikkakunta: pyhäjoki

Turbo ihmettelyä

Viesti Kirjoittaja Lcruiser »

Elikkäs missä kohtaa carretin turbossa lukee turbon tyyppi ja mitä kannattaa ottaa huomioon käytettyä turboa ostettaessa :shock: :x :idea:
antti autoilija
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

Kannattaa käytetyssä tsiigailla sitä siipien päittäisvälystä ainakin
Latekki
Viestit: 9
Liittynyt: To Syys 29, 2005 5:21 pm
Paikkakunta: tuusula

Viesti Kirjoittaja Latekki »

rungossa on lätkä. ja kyll yleensä aikapitkäkke näkee jo päälipuolin minkälaisesta ahtimesta on kyse.ja juu päittäiset väljät antaa kans suuntaa mutt auki vaan garretti kun aukee niin helposti
Lcruiser
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 1:34 pm
Paikkakunta: pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja Lcruiser »

Jaa en kyllä löydä mitään lätkää siitä :? siinä on kyllä sellainen tasainen kohta jossa on jotain tekstiä mutta ei siitä tahdo saada mitään selvää oiskohan se tyyppi sitten siinä. Ajattelin läjään vaihtaa turbon ja laittaa välijäähdyttäjän , mitä mieltä ootta kantsisko laittaa audin cooleria ollut jossain 2,5 l audissa. :?:
antti autoilija
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

Ite laittasin kyllä jonku kunnon kokoisen coolerin, noita kiinan-coolereita saa nykyään halvalla, ei nyt heti oo heittää osotetta, mutta voin tutkia.. Eikä muuten laadussa häviä yhtään nuo kiinalaiset
Pläjä
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Loka 03, 2006 7:02 pm
Paikkakunta: hattula

Viesti Kirjoittaja Pläjä »

mielestäni audin cooleri riittäisi, koska ahdin olisi suurempi kun vakio. mitä suurempi ahdin sitä vähemmän hukkalämpöä joka välittyy ahtimesta ilmaan. ja eihän ahtoputki menisi enää koneen päällä. kaikki nämä jo jäähdyttävät yhteensä melko paljon. itselläni oli aluksi myös pieni cooleri ja vaihdoin sen kokoon 25x70cm eroa ei ainakaan pers tuntumalta huomannu.
Ilman savua voimaako?
Lcruiser
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 1:34 pm
Paikkakunta: pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja Lcruiser »

No niin saihan siitä selvää ku vähän puhdisteli sitä lätkää :) turbo on carretin gt 17 onkohan kellään kokemuksia sellaisen asentamisesta tollaseen läjään , joutuuko paljon tekemään muutoksia ja minkälaisia. :?: :?:
antti autoilija
Pläjä
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Loka 03, 2006 7:02 pm
Paikkakunta: hattula

Viesti Kirjoittaja Pläjä »

joo gt 17 on tuttu ahdin. hieman isompi kun vakio. varmaan ihan sopiva läjään, herää kuitenkin suunnillen yhtäaikasin kun vakio. pakosarja kannattaa tehdä. vakio sarja ahdistaa ja virtaa huonosti. ja eihän se edes käy siihen sarjaan.
Ilman savua voimaako?
Pläjä
Viestit: 7
Liittynyt: Ti Loka 03, 2006 7:02 pm
Paikkakunta: hattula

Viesti Kirjoittaja Pläjä »

ja vielä öljynkierron joutuu tekeen uusiksi.
Ilman savua voimaako?
Lcruiser
Viestit: 28
Liittynyt: Ti Tammi 11, 2005 1:34 pm
Paikkakunta: pyhäjoki

Viesti Kirjoittaja Lcruiser »

Minkälaisilla systeemeillä oot tuon öljynkierron laittanut , ootko syöttöjä ruuvaillu ja missä se syöttöjen säätö ruuvi on minkä verran sitä kannattaa ruuvata.
antti autoilija
Vastaa Viestiin