Kuva Kuva

2H kk-laakerit

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Rälläri
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 8:58 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

2H kk-laakerit

Viesti Kirjoittaja Rälläri »

mikä verran kestää ?

saako vaihdettua alakautta jos ottaa öljypojan pois?
vai pitääkö nostaa kone pöydälle

kone ajettu 550000
HJ -86
______________________________


SLCK #357
BJV-8
Viestit: 121
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 2:45 pm
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja BJV-8 »

Saapi vaihdettua otat vaan hehkut pois ni saat tökättyä mäntää hiukan ylös :D
komk
Viestit: 695
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:02 am
Paikkakunta: Kajjjaani
Viesti:

Viesti Kirjoittaja komk »

BJV-8 kirjoitti:Saapi vaihdettua otat vaan hehkut pois ni saat tökättyä mäntää hiukan ylös :D
Eikös se laakeri oo helpompi vaihtaa jos pyörittää männät ala-asentoon?

Lisäksi eikös esikammiokoneessa hehku ole esikammiossa?
_____________________________
- eskimo

Offroad Kainuu ry.
BJV-8
Viestit: 121
Liittynyt: Su Marras 28, 2004 2:45 pm
Paikkakunta: Asikkala

Viesti Kirjoittaja BJV-8 »

Juu mutta onhan sitä konetta suhteellisen helpompi pyörittää kun ei ole vastapainetta " luulisin " :shock: ( esikammiohan on noin 2/3 osaa sylinterissä) eipä hehkuilla olisi mitään virkaa jos ne eivät sijaitsisi palotilassa :wink: kyseisessä koneessa
Kyllä nimenoman ala-asennossa. 8)
Ja täytyyhän mäntää saada hiukan ylös että saa ylä liuskan pois ja uuden tilalle :shock:
Vastaa Viestiin