Eli oon jo jonkunaikaa miettiny, mikä tuota hojoa vaivaa, kun kylmänä käynnistäessä rykäsee kunnon savupilven, ja aina moottorijarrutuksessa puskee sinistä.
Öljyä ei kylläkään tunnu syövän. Ainakaan älyttömiä määriä. Kone on puoli miljoonaa ajettu, mutta nyt siinä on uudet laakerit, männänrenkaat, venttiilivarrenkumit ja tiivisteet. En oo jaksanu suuremmin murehtia, kun muuten pelaa mallikkaasti...
2H savustaa?
Valvoja: Käyttäjä
2H savustaa?
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.
Onkos se varmasti sinistä...ettei vaaleeta harmaata? Koska et maininnut että suuttimille ois mitn tehty nii vois ajatella että alkaa suuttimet "tiputtaa" vähitellen. Ei ne kyllä viel puoles miljoonas pitäis...
"Vrrruuum.... pum! Vruuum vtruuuum vruum....PUM PUM PAM!! Vrrrrruuuuuumm...ryskis! PPAPATIPAM PUM Vrrooom...PAMM!!! PUT PUT PUT PUM VRum vrum vruuu...RÄISKIS!!!!"
ite en oo tehny suuttimille mitään, edellisistä omistajista en tiiä.
Kylmänä käyntiin pistäessä se on vaaleen harmaata, melekein valkosta, mutta lämpimänä ihan öljyn sinistä. Lisäksi tyhjäkäynnillä pakokaasussa on niin paljon palamattomia, jotta silmiä kirvelee, jos pakokaasussa joutuu oleilemaan.
Kylmänä käyntiin pistäessä se on vaaleen harmaata, melekein valkosta, mutta lämpimänä ihan öljyn sinistä. Lisäksi tyhjäkäynnillä pakokaasussa on niin paljon palamattomia, jotta silmiä kirvelee, jos pakokaasussa joutuu oleilemaan.
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.