Kuva Kuva

Pronssi holkki + etu aksula

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Rälläri
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 8:58 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Pronssi holkki + etu aksula

Viesti Kirjoittaja Rälläri »

missä sijaitsee ???

onko etu akselissa sisällä vai vetarissa???


rupes etu aksila naputtaa nelikko päällä kantyessä vasemmalle/oikealle hitaalla puolella
mut suoraa ku ajaa ni ei mitn ääntä

ja sit ku pyörittää etu jordaania ni tuntuu selllanen kohta et tarrais johonki kiinni tietys kohassa
______________________________


SLCK #357
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Etunavan tai tarkemmin olka-akselin sisällä, se johon napa on laakeroitu ja joka on 8 pultilla kiinni "kääntöpäässä".

Nivel väljä jos kääntäessä naputtaa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Avatar
Rälläri
Viestit: 74
Liittynyt: Ke Maalis 22, 2006 8:58 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Rälläri »

______________________________


SLCK #357
Cental73
Viestit: 580
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 7:43 am
Paikkakunta: Tuusula, Jokela

Viesti Kirjoittaja Cental73 »

ja vielä kun tuon vetarin otat pois paikoiltaa niin pitäisi näkyä. Ja pitäis näkyä sieltä akseliputken päätyssä. Mulla aikoinaan oli tosin jämähtänyt kiinni vetariin. Vai tekeekö aika muistille tepposensa ja tuossa se oli...
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Ei, pronssiholkki ei ole tuossa kuvassa näkyvien osien takana, vaan juuri sen olka-akselin sisällä, joka tuosta kuvasta on viimeiseksi pultattu irti. Pronssiholkki siis tukee kuvassa näkyvää murrosniveltä ihan siitä maljan juuresta.

Tuosta jos vetää vetarin ulos, näkyviin tulee akseliputken pää ja sen suulla oleva vetarin stefa.
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Naputus

Viesti Kirjoittaja werzu »

Kannattaa kun rupeaa vaihtaan holkkeja niin suosiolla varata uudet nivelet.Naputti omassanikin ja olivat kuluneet.Niin ja tietty ne stefat.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Vastaa Viestiin