Kuva Kuva

HJ:n parkit

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

viktor
Viestit: 71
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 8:34 pm
Paikkakunta: siuntio

HJ:n parkit

Viesti Kirjoittaja viktor »

Olisiko kenelläkään tietoa mistä voisi johtua et yhtäkkiä parkit+kaikki mittariston valot hävis? sulakkeet on ehjät. Ja mikähän rele ohjaa just niitä valoja.?
Kiitoksia etukäteen.
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Parkit

Viesti Kirjoittaja werzu »

Paiskasin sua yv:llä
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
A-P
Viestit: 495
Liittynyt: Su Touko 08, 2005 7:48 pm
Paikkakunta: Vapaa Janakkala

Re: Parkit

Viesti Kirjoittaja A-P »

werzu kirjoitti:Paiskasin sua yv:llä
Pistäkää ny tietoo julkiseen jakoon! Tuo privaatisti kertominen ny ei paljoo tällasella julkisella foorumilla muita auta. Eikös foorumin pitäis olla tiedon lähde...?
A-P
BJ40 -80 ikuisuusprojekti
HJ60 -83, pakettiauto-maastoväline
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

Aivan. Mulla on parkkien kanssa joskus semmonen ongelma että pamahtavat päälle vaikkei viiksestä käännä. Siis ihan satunnaisesti, kunhan virrat vaan on päällä. Mistä vikaa hakemaan?
railai at surffi.net
viktor
Viestit: 71
Liittynyt: Ti Tammi 02, 2007 8:34 pm
Paikkakunta: siuntio

Viesti Kirjoittaja viktor »

Vika löyty, parkki ja mittaristovalojen rele veti mutta ei päästäny läpi eli pashkana. Toinen kin vika löyty samalla kuin purin valojen + vilkun vivun, Pitkät valot oli toiminut ihan sattunaisesti siitä asi kuin auton ostin. vivustojen takana löyty pitkien valojen kärki ja se oli aivan karstaantunut/palanu. hieman hiekkapaperilla väliin ja ny toimii. Luigin kannattais varmaan kans tsiigata se vipu/liitokset sieltä ratin takaa.
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Re: Parkit

Viesti Kirjoittaja werzu »

A-P kirjoitti:
werzu kirjoitti:Paiskasin sua yv:llä
Pistäkää ny tietoo julkiseen jakoon! Tuo privaatisti kertominen ny ei paljoo tällasella julkisella foorumilla muita auta. Eikös foorumin pitäis olla tiedon lähde...?
Anteeksi vaan en ole antanut kellekkään pelkkänä yksityisviestinä mitään korjausohjetta.Yv:nä olen antanut linkin manuaaleihin jos tää auttaminen ottaa jonkun nenukkeliin noin kovasti niin lopetetaan manuaalin antaminen kellekkään yleisön pyynnöstä.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Re: Parkit

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

werzu kirjoitti:
A-P kirjoitti:
werzu kirjoitti:Paiskasin sua yv:llä
Pistäkää ny tietoo julkiseen jakoon! Tuo privaatisti kertominen ny ei paljoo tällasella julkisella foorumilla muita auta. Eikös foorumin pitäis olla tiedon lähde...?
Anteeksi vaan en ole antanut kellekkään pelkkänä yksityisviestinä mitään korjausohjetta.Yv:nä olen antanut linkin manuaaleihin jos tää auttaminen ottaa jonkun nenukkeliin noin kovasti niin lopetetaan manuaalin antaminen kellekkään yleisön pyynnöstä.
Ei yleisö ole pyytänyt lopettemaan tuota manuaalin jakamista, joka on varsin joviaalia. Vois vaan selventää viestiä jotta "nakkasin sua yv:llä jossa linkki manuaaliin" tms.

Tosin ilmottaahan softa jos yv on laatikkoon kolahtanut
railai at surffi.net
Avatar
werzu
Viestit: 389
Liittynyt: To Marras 25, 2004 9:54 am
Paikkakunta: Sumiainen ja 01.01.2007 uusi Äänekoski
Viesti:

Parkit

Viesti Kirjoittaja werzu »

Hyvä että on vika korjattu.Niin ilmoitaa kyllä jos kirjautuu sisään.Aina töistä ei tule edes kirjauduttua.Minusta kuitenkin on ollut mukava autta edes jotenkin ihmisiä ja huomata joissakin yksityisissä posteissa minulle päin on paistanut jopa joku kiitollisuus.Joku jopa kysyy mitä maksaa vaan tiedot ei ole myytävänä vaan sitä on jaettu.Ja onneksi joskus kerkesin lataamaan näitä manuaaleja itselleni.Jotenkin taas tuntuu että tollaiset kommentit mistä hiilestyin ei kuulu asiaan.Luultavasti aikaisemmin syy yksityisviestiin asiasta on jotenkin käynyt ilmi vaan töissä ei ole aina aikaa keskittyä tähän harrastustoimintaan täyspainoisesti.
Jarkko Pasanen #14
BJ-40 -80 2+4 Tötterman (turbo tulossa kun kaikki osat on kasassa ja laipat saatu tehtyä)
HJ-60 -82 2+4 Leima loppu
HJ-61 varaosina
Koneenhoitaja Suomen nopeimmassa matkustaja-aluksessa.www.suviexpress.fi
Avatar
Viipo
Viestit: 143
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 6:38 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Viipo »

mistähän vois vikaa metästella, kun ei vaihda pitkiä päälle ollenkaan?
Valojen "vilautuksella" syttyy pelkät lyhkäset.
Onko tuolla joku vaihtorele, joka ois jumissa, vai onko molemmille valoille omaa relettä?
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.
maaristeilijä
Viestit: 271
Liittynyt: Su Touko 28, 2006 11:38 am
Paikkakunta: pälkäne

Viesti Kirjoittaja maaristeilijä »

pitkille löytyy oma rele sieltä sulakkeiden takaa/sivusta ohjausakselin vasemmalta puolelta,mulla oli myös niin ettei vaihtanut kuin satunnaisesti.rele olis maksanut 80e eikä tietenkään sovi yleismallinen joten nykäsin päällimuovin irti ja hiomapaperilla hankasin palaneen kärjen,laadukkaan korjauksen jälkeen toiminut jo 3 vuotta.kai se on joskus pakko ostaa uuskin muttei onneksi edes joka 21. vuosi.en nyt muista mikä niistä samannäköisistä releistä se oli mutta löysin sen naksunan perusteella kun renkkas pitkiä.saattoi olla toinenkin rele joka samaan aikaan piti ääntä mutta vaihtoehdot pienenee silti alle kolmeen.
maaristeilijä
Vastaa Viestiin