Kuva Kuva

lj- kytkin

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

juha k
Viestit: 15
Liittynyt: La Syys 15, 2007 7:22 pm
Paikkakunta: Ähtäri

lj- kytkin

Viesti Kirjoittaja juha k »

Voisiko joku kertoa tekeekö esim: motonetin kytkinpaketilla mitään vai ostanko alkuperäisen paketin. Käyttö olisi normaalia tieajoa ehkä hieman metsänkin puolella.? Eli onko huomattavia laatueroja eri valmistajilla.?
Repro
Viestit: 186
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 1:39 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Repro »

On, ite just pistin alkuperäisen kytkimen, hinnakas, mutta toivon mukaan myös kestävämpi metsäkäytössä.
Pelkässä maantieajossa varmaan menee muutkin kytkin paketit.
timop
Viestit: 518
Liittynyt: Ke Huhti 06, 2005 9:18 am
Paikkakunta: imatra

Viesti Kirjoittaja timop »

Toyota käyttää alkuperäisenä Aisin ja ASCO merkkisiä. Niitä joskus löytää "tarvikkeena". Silloin niistä vaan puuttuu T-logo.
TP
Avatar
jpesala
Viestit: 384
Liittynyt: Ma Marras 29, 2004 11:11 am
Paikkakunta: lahti

Viesti Kirjoittaja jpesala »

niin, ja toyotahan ottaa sun vanhan kytkimen vaihdossa ja hyvittää siitä euroja kasapäin. näin ainaskin lahdessa.
t.jp
juha k
Viestit: 15
Liittynyt: La Syys 15, 2007 7:22 pm
Paikkakunta: Ähtäri

Kytkin

Viesti Kirjoittaja juha k »

Joo taidan käydä kyselemäs alkuperäistä kytkinpakettia. Mitä hintaa ne ovat niistä pyytäneet osais vaikka tinkiä kun tietäis vähän etukäteen? Onkos porukka vaihtanut kammenpään stefan kytkinremontin yhteydessä?
Repro
Viestit: 186
Liittynyt: Ma Touko 29, 2006 1:39 pm
Paikkakunta: Lappeenranta

Viesti Kirjoittaja Repro »

Jotain nelisen sataa kammenpään stefan ja hevosenkengän kanssa, kun käyt hakee laakeriliikkeestä laakerin 6201 suojattuna niin säästät EHKÄ Toyotan ottaman välityspalkkion tai sit et.
Samalla kannattaa miettiä vaihtaako kytkinakselin stefan samalla vaihdelaatikkoon, kun kerta laatikko irti on.
Avatar
-janne-
Viestit: 11
Liittynyt: Su Loka 30, 2005 9:39 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja -janne- »

LJ70 2,4TD ja RJ70 2,4B 1986…3/1988 (levy, laakeri, asetelma) 93,84e

LJ70 2,4TD ja RJ70 2,4B ja 4Runner 2,4TD 4/1988…8/1992 112,88e

http://www.tamgears.com/Toyota%20LJ70%204Run.htm

Onkohan hyvä??
juha k
Viestit: 15
Liittynyt: La Syys 15, 2007 7:22 pm
Paikkakunta: Ähtäri

kytkin

Viesti Kirjoittaja juha k »

Kävin tiedustelemassa hintoja. Tarvikkeena kytkinpaketti 170€, sachin kytkinpaketti 270€, alkuperäinen 175€ pitää viedä vanha vaihdossa jos otan ton alkuperäisen. Autoni vm-88 sinä vuonna kytkin on muuttunut kaksi kertaa joten pitää selvittää mikä malli mun autossa on runko numero pitää katsoa. Painelaakerissa se ero taitaa olla.
osilpi
Viestit: 466
Liittynyt: Ma Helmi 06, 2006 1:09 am
Paikkakunta: Sipoo

Viesti Kirjoittaja osilpi »

Onko tuo turbollinen vai turboton?

Sachs ei nimittäin tarjoa koko pakettia mihinkään vm 88 LJ:hin. Ainoastaan irto-osia turbottomaan. Turbollisen osat alkaa 90-. Osat kaikki uusia.

Toyotan omahan tod näk on kunnostettu, ei uusi. Onko asialla sitten merkitystä, se on oma asia. Uusi on kuitenkin aina uusi.
-Toyota Camry 2.4 2002
-Subaru Forester 2.0A 2008
-Toyota Landcruiser HJ60 1982 12H-T, lukkoakselit, SOA
-Case 1840 1999
juha k
Viestit: 15
Liittynyt: La Syys 15, 2007 7:22 pm
Paikkakunta: Ähtäri

kytkin

Viesti Kirjoittaja juha k »

Auto on turbollinen. tuo sachsin kytkin oli tosiaan erillisinä ja hinta oli kaikkineen hilppeineen 270€ Toyotan alkuperäinen on tosiaan kunnostettu empä kuitenkaan usko että niiden osissa säästeltäs! eli voi verrata uuteen pakettiin. Taitavat asetelman rungon käyttää vanhasta.
Vastaa Viestiin