Sivu 1/1

lj- kytkin

Lähetetty: La Syys 15, 2007 8:13 pm
Kirjoittaja juha k
Voisiko joku kertoa tekeekö esim: motonetin kytkinpaketilla mitään vai ostanko alkuperäisen paketin. Käyttö olisi normaalia tieajoa ehkä hieman metsänkin puolella.? Eli onko huomattavia laatueroja eri valmistajilla.?

Lähetetty: Su Syys 16, 2007 2:24 pm
Kirjoittaja Repro
On, ite just pistin alkuperäisen kytkimen, hinnakas, mutta toivon mukaan myös kestävämpi metsäkäytössä.
Pelkässä maantieajossa varmaan menee muutkin kytkin paketit.

Lähetetty: Ma Syys 17, 2007 7:23 am
Kirjoittaja timop
Toyota käyttää alkuperäisenä Aisin ja ASCO merkkisiä. Niitä joskus löytää "tarvikkeena". Silloin niistä vaan puuttuu T-logo.

Lähetetty: Ma Syys 17, 2007 7:38 am
Kirjoittaja jpesala
niin, ja toyotahan ottaa sun vanhan kytkimen vaihdossa ja hyvittää siitä euroja kasapäin. näin ainaskin lahdessa.
t.jp

Kytkin

Lähetetty: Ke Syys 19, 2007 9:22 am
Kirjoittaja juha k
Joo taidan käydä kyselemäs alkuperäistä kytkinpakettia. Mitä hintaa ne ovat niistä pyytäneet osais vaikka tinkiä kun tietäis vähän etukäteen? Onkos porukka vaihtanut kammenpään stefan kytkinremontin yhteydessä?

Lähetetty: Ke Syys 19, 2007 7:46 pm
Kirjoittaja Repro
Jotain nelisen sataa kammenpään stefan ja hevosenkengän kanssa, kun käyt hakee laakeriliikkeestä laakerin 6201 suojattuna niin säästät EHKÄ Toyotan ottaman välityspalkkion tai sit et.
Samalla kannattaa miettiä vaihtaako kytkinakselin stefan samalla vaihdelaatikkoon, kun kerta laatikko irti on.

Lähetetty: To Syys 20, 2007 9:27 am
Kirjoittaja -janne-
LJ70 2,4TD ja RJ70 2,4B 1986…3/1988 (levy, laakeri, asetelma) 93,84e

LJ70 2,4TD ja RJ70 2,4B ja 4Runner 2,4TD 4/1988…8/1992 112,88e

http://www.tamgears.com/Toyota%20LJ70%204Run.htm

Onkohan hyvä??

kytkin

Lähetetty: Pe Syys 21, 2007 10:26 am
Kirjoittaja juha k
Kävin tiedustelemassa hintoja. Tarvikkeena kytkinpaketti 170€, sachin kytkinpaketti 270€, alkuperäinen 175€ pitää viedä vanha vaihdossa jos otan ton alkuperäisen. Autoni vm-88 sinä vuonna kytkin on muuttunut kaksi kertaa joten pitää selvittää mikä malli mun autossa on runko numero pitää katsoa. Painelaakerissa se ero taitaa olla.

Lähetetty: Pe Syys 21, 2007 2:54 pm
Kirjoittaja osilpi
Onko tuo turbollinen vai turboton?

Sachs ei nimittäin tarjoa koko pakettia mihinkään vm 88 LJ:hin. Ainoastaan irto-osia turbottomaan. Turbollisen osat alkaa 90-. Osat kaikki uusia.

Toyotan omahan tod näk on kunnostettu, ei uusi. Onko asialla sitten merkitystä, se on oma asia. Uusi on kuitenkin aina uusi.

kytkin

Lähetetty: Pe Syys 21, 2007 6:55 pm
Kirjoittaja juha k
Auto on turbollinen. tuo sachsin kytkin oli tosiaan erillisinä ja hinta oli kaikkineen hilppeineen 270€ Toyotan alkuperäinen on tosiaan kunnostettu empä kuitenkaan usko että niiden osissa säästeltäs! eli voi verrata uuteen pakettiin. Taitavat asetelman rungon käyttää vanhasta.