Uusi ääni koneesta - olikin kansivika...
Valvoja: Käyttäjä
Uusi ääni koneesta - olikin kansivika...
Kun laittaa käyntiin tuommosena hieman jäähtyneenä, niin alussa kuuluu vähän aikaa pakoputkesta yhden sylinterin tsuf - tsuf - tsuf ja nokea tulee hieman reilummin. Vuotaako suihku vai voiko kyseessä olla alkava venttiilivika? Välyksiä en oo kattonu, mutta kuumana ei koneesta kuulu mitään ylimäärästä. Hieman kun nostaa kierroksia ja tunnustelee tarkasti, niin tuntee, miten yksi sylinteri "jytkää" vähän aikaa, mutta tasottuu sitten.
Viimeksi muokannut Viipo, Pe Marras 02, 2007 12:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.
-
- Viestit: 1185
- Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
- Paikkakunta: parkano
joo, selevis se ääni... mulla oli kolmesta sylinteristä halennu kansi etukammiosta pakokanavaan, kahesta pakokanavasta oli seeti soikeena ja paineet pääs karkaamaan, ku ei venttiili tiivistäny tarpeeksi, ja yhestä pakokavanasta oli seeti kokonaan irti... huoh...
Tästä opimme, että garretin T03 on auttamattomasti liian pieni ahdin hojoon!
Seuraavaksi Holset HX55 113 Scaniasta... PERKELE!
Tästä opimme, että garretin T03 on auttamattomasti liian pieni ahdin hojoon!
Seuraavaksi Holset HX55 113 Scaniasta... PERKELE!
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.