Kuva Kuva

Uusi ääni koneesta - olikin kansivika...

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Avatar
Viipo
Viestit: 143
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 6:38 pm
Paikkakunta: Joensuu

Uusi ääni koneesta - olikin kansivika...

Viesti Kirjoittaja Viipo »

Kun laittaa käyntiin tuommosena hieman jäähtyneenä, niin alussa kuuluu vähän aikaa pakoputkesta yhden sylinterin tsuf - tsuf - tsuf ja nokea tulee hieman reilummin. Vuotaako suihku vai voiko kyseessä olla alkava venttiilivika? Välyksiä en oo kattonu, mutta kuumana ei koneesta kuulu mitään ylimäärästä. Hieman kun nostaa kierroksia ja tunnustelee tarkasti, niin tuntee, miten yksi sylinteri "jytkää" vähän aikaa, mutta tasottuu sitten.
Viimeksi muokannut Viipo, Pe Marras 02, 2007 12:19 pm. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.
pemaripoju
Viestit: 1185
Liittynyt: Ke Loka 19, 2005 2:26 pm
Paikkakunta: parkano

Viesti Kirjoittaja pemaripoju »

olisko hehku pimeenä? onko automaatti jälkihehku? jos on 17sekunnin hehkut voi avainta kääntää vie hehkulle auton jo käynnistyttyä!
Avatar
Viipo
Viestit: 143
Liittynyt: Ti Loka 17, 2006 6:38 pm
Paikkakunta: Joensuu

Viesti Kirjoittaja Viipo »

joo, selevis se ääni... mulla oli kolmesta sylinteristä halennu kansi etukammiosta pakokanavaan, kahesta pakokanavasta oli seeti soikeena ja paineet pääs karkaamaan, ku ei venttiili tiivistäny tarpeeksi, ja yhestä pakokavanasta oli seeti kokonaan irti... huoh...

Tästä opimme, että garretin T03 on auttamattomasti liian pieni ahdin hojoon!

Seuraavaksi Holset HX55 113 Scaniasta... PERKELE!
#412 HJ-60 turbo, high steer, differential locks, TSL 39,5x15, 24v/12v, 10" lift.
Vastaa Viestiin