Kuva Kuva

Mikä vaivaa takavaloa?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

Vieras vielä toistaiseksi

Mikä vaivaa takavaloa?

Viesti Kirjoittaja Vieras vielä toistaiseksi »

Mun HJ60:sen takavaloista vain oikean puolimmainen suostuu palamaan..kaikki sulakkeet on ehjiä ja kyllä,olen myös vaihtanut polttimoa 4 kertaa..yksikään ei palanut!!...Myös kello sammui samaan aikaan?..
Woge
Viestit: 2
Liittynyt: Ke Huhti 20, 2005 8:13 am

Viesti Kirjoittaja Woge »

epäilisin jonkinnäköistä maadoitushäikkää tai sitten vaan on yksinkertaisesti piuha poikki. Yleismittari käteen ja katsomaan tuleeko maata sille lampun kierreosalle. siellä pohjassa pitäisi muistaakseni sitten olla plussa. jos plussaa mittailet niin varo ettei ota yleismittarin kärki yhtäaikaa siihen lampun paikan pohjaan ja kierreosaan kiinni koska silloin tulee oikosulku... :)
hakkis
Viestit: 10
Liittynyt: Ma Maalis 28, 2005 5:46 pm
Paikkakunta: Lpr

Samanlaista oiretta..

Viesti Kirjoittaja hakkis »

oli ja eilen alkoi hemmetillinen savu nousta kuskinpukintakaa!
Koko taaksemenevä johtosarja paloi noin metrin matkalta, ennen kuin kerkesin akun irroittaa... ei ollu virta-avaimella mitään vaikutusta.??
Kaveri joka HJ:n välitti mainitsi myyjän kertoneen vas.takalokarissa olevan invertterin... muttei ollut maininnut mille se on?? Joten onko esim normaalisti perävunun pistokkeella, inventteri??
Eilisessä vilkaisussa totesin kyl jonkun "möykyn" olevan ko-paikassa, ja vielä veden ja saven ympäröimänä + kytkennät oli sitä rosvoliitin+rosvoliisin+..... :evil:

Nooh, palamattomalta kohdalta kaikki piuhat poikki ja ajamalla kotiin,
takana ei siten minkään laisia valoja. Edessä tosin paloikin sitten parkit kokoajan, ennen kuin irroitti akun.
Kukin tyylillään...
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Perävaunulle se on se invertteri.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
Vastaa Viestiin