Kuva Kuva

ilmaus?

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

ventora
Viestit: 82
Liittynyt: Su Joulu 02, 2007 5:39 pm

ilmaus?

Viesti Kirjoittaja ventora »

kellään muulla jäänyt ilmaa vaikka muisti ilmata myös jarrupaineen säätimen.auto siis 61,kaikki putket tuli vaidettua eikä ilmaa kyl tullut millään enää ulos :shock: mitäs jos paineen säädin jumittaa ni pääseex tää malli jättämään etujarruille menevään putkeen ilmaa?alkuun jarruttaessa ottaa takapää ja polkiessa myös etupää elikkä siellä se ilma ois kyl :roll:
Avatar
jonetzu
Viestit: 72
Liittynyt: Ma Syys 24, 2007 4:15 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja jonetzu »

:twisted:
Mulla muuten tekeepi toi oma hojotti ihan samaa????
Se jolla on kuollessaa eniten leluja, VOITTAA!!
#435
Avatar
Käyttäjä
Site Admin
Viestit: 4325
Liittynyt: Ke Marras 03, 2004 8:07 pm
Paikkakunta: Rautajärvi

Viesti Kirjoittaja Käyttäjä »

---------------------------------------
SLCK #51
[o4sataa7kaks7viis7yheksän]
ramin.maili[miumau]gmail.com
Kyllä lähtee
Autoilu on mukavaa...Maastoautoilu vielä mukavampaa :-)
----------------------------------------
Luigi81
Viestit: 279
Liittynyt: Ti Marras 28, 2006 10:42 pm
Paikkakunta: Tammela

Viesti Kirjoittaja Luigi81 »

itellä kans ongelma hj:n jarrujen kans, on vaihdettu satulat uusiin,takasylkyt vaihdettu,kengät säädetty niin lähelle rumpua ku voi. Hoonasin pääsylinterin ja laitoin uudet kumit, ilmasin pääsylkyn juurikin tuolla putket säiliöön tyylillä ja lopuks miljoona kertaa joka sylkky ja kuormantunnistin paineilmakannulla imetty...

Ja jarrut tuntuu kuin niissä olis silti ilmaa ja ekalla polkasulla ei jarruta täydellä voimalla,poljin pohjaa lattiaan... kattastuksessa näytti etujarruille 4kiloa ja takajarruille 2 kiloa, onko ok?

voisko toi pääsylkky kuitenkin olla vaan jo liian väljä....sinne näytti jäävän ihan vähän jotain ruosteenväristä(syöpymää?) vaikka kuinka hoonas...

vai onko tolla pääsylinterin tangon/jarrupolkimen pittuden säädöllä jotain mystistä vaikutusta asiaan....

entä onkos jarruletkuilla taipumusta sohlata noin? kun niitä ei tullu uusittua...

vituttaa vaan kun laitto jarruosiin yli 500 eukkia eikä vieläkään toimi....niinku pitäs.

mistä teillä on noi viat löytyny? eli missä järjestyksessä rupean osia vaihtamaan...?

niin ja edittinä sen verran että slck:n ja ps.com:n searchin on kaluttu läpi jo...ja jarrut rupes muuten just tänään puoltaan hiukka vasemmalle :twisted:
railai at surffi.net
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

Nyt ois katkennut pinjoni vaihdettu, hajonnut vetonivel laitettu, rikkinäiset pyöränlaakerit vaihdettu uusiin ja uus jarrulevy eteen toiselle puolelle ja uutta mäntää kehissä myöskin. 7 tuntia jarrujen ilmausta ja edelleen ekalla polkasulla menee poljin lattiaan, toisella kerralla normaali. Ilmaa ei takuulla ole missään, jarrukengät on ihan saatanan tiukalla myöskin. Pitääkö auto laittaa prässiin, vai miten tän vitutuksen saa loppumaan ? kyseessä siis hj "vitunpaska" 60
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
NymiS
Viestit: 271
Liittynyt: Su Maalis 27, 2005 11:34 pm
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja NymiS »

Ite en ainakaan ole vielä kertaakaan saanut HJ:n jarruja ilmattua paineilma imurilla.
Pitänyt perinteisesti ilmata, jolloin ei tarvii kun kerran käydä läpi joka ruuvi.
HJ61 vm88, Lukot, Vinssi, soa
#332
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

Taustatietoa sen verran, että edestä oli yks jarruputki ja takaa yks jarruputki 2 viikkoa irrallaa, että tyhjänä ollut aika pitkään...
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Herra Kurppa
Viestit: 12
Liittynyt: To Maalis 29, 2007 9:40 pm
Paikkakunta: Nokia
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Herra Kurppa »

Juha_ kirjoitti:Nyt ois katkennut pinjoni vaihdettu, hajonnut vetonivel laitettu, rikkinäiset pyöränlaakerit vaihdettu uusiin ja uus jarrulevy eteen toiselle puolelle ja uutta mäntää kehissä myöskin. 7 tuntia jarrujen ilmausta ja edelleen ekalla polkasulla menee poljin lattiaan, toisella kerralla normaali. Ilmaa ei takuulla ole missään, jarrukengät on ihan saatanan tiukalla myöskin. Pitääkö auto laittaa prässiin, vai miten tän vitutuksen saa loppumaan ? kyseessä siis hj "vitunpaska" 60
Mites pääsylinterin tiivisteiden kunto?
SLCK #406
joker
Viestit: 103
Liittynyt: Pe Loka 28, 2005 2:57 pm
Paikkakunta: pohojanmaa

Viesti Kirjoittaja joker »

Mulla oli kans sama vika LJ:ssä kun tein putket eestä taakse.
Vika poistui kun säädin tappia polkimesta sylinterille.Justiin tein HJ:hin molemmat putket eestä taakse ja normi ilmaus eikä tullut mitään ongelmia.
Juha_
Viestit: 285
Liittynyt: Ma Marras 20, 2006 1:42 pm
Paikkakunta: Kokkola
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juha_ »

Vihdoinkin alko vähän löytymään jarruja autosta.. Pitäs varmaan sitä tankoa vielä vähän säätää, kunhan kiinnostus pihalla ruuvaamiseen vähän nousis... 8)
Land Cruiser HJ60 Turbo -88, SOA, 38.5/15/15 Super Swamper bogger, lukot muuallakin ku ovissa
Vastaa Viestiin