Sivu 1/3

Hj 60 vapariin lisääpöhnää

Lähetetty: Ke Huhti 01, 2009 9:40 pm
Kirjoittaja valtatie
Hj ei kule. Perkule. Mistä ruuvataan ja mitä? Olisko kuvaa? Että pääsis kovaa. :wink:

--

Lähetetty: To Huhti 02, 2009 3:20 pm
Kirjoittaja Hantuuki
Auton vaihto, jollei hj varma ja miellyttävä lipuminen miellytä :)

Lähetetty: To Huhti 02, 2009 4:42 pm
Kirjoittaja r2ree
Hyvä kanukkien kikka on ajaa parin kuukauden ajan vanhalla II -sarjan lantikalla (2.2r perkinsillä) pari kuukautta. Vapari HJ tuntuu sen jälkeen lähtevän käsistä.

Lähetetty: To Huhti 02, 2009 8:24 pm
Kirjoittaja valtatie
No ei sillä tarvis lujaa päästä, mutta ees sen verran että voisi vaihtaa 4. vaihteelle. Kun on se viitonenkin. Puhuvat että se viitonen hajoaa kun vetää kärryä, niin voisin vähän vetää sitä" kärryä" Varmaan siitä tulee visioita pumpun ruuvailuun. Vai annetaanko sitä "kärryä" ratsulle. Vois sitte sovitella sen vitosen kun sais niitä vääntöjä. :wink:

Lähetetty: To Huhti 02, 2009 9:03 pm
Kirjoittaja burton
solmun laitat pakariin, niin eiköhän se sillä...

Re: Hj 60 vapariin lisääpöhnää

Lähetetty: To Huhti 02, 2009 11:23 pm
Kirjoittaja Luigi81
valtatie kirjoitti:Hj ei kule. Perkule. Mistä ruuvataan ja mitä? Olisko kuvaa? Että pääsis kovaa. :wink:
Jos sitä syöttöruuvia ruuvais 1/4 kierrosta aukipäin niin auttas tukkosuuteen...? Pumpun päässä,lukitusmutteri auki ensin.

Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 7:59 am
Kirjoittaja valtatie
Mikä on se syöttöruuvi ? Jos kuvaa sais. Kiitos etukäteen.

Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 5:35 pm
Kirjoittaja Luigi81
Kuva


http://www.slck.net/viewtopic.php?t=302
Tuossa linkki aikasempaan keskusteluun aiheesta. Haulla löytyy paljon asiaa palstalta...

Lähetetty: Pe Huhti 03, 2009 9:46 pm
Kirjoittaja valtatie
Kiitos. Kohta kokeillaan. 60 tuntuu tosi tukkoiselta 61 verraten, mutta kai siihen tottuu.

Lähetetty: Ke Huhti 08, 2009 1:38 pm
Kirjoittaja valtatie
Keulii aikaisempaan verraten. :D

Lähetetty: Su Huhti 12, 2009 9:52 pm
Kirjoittaja automies560
valtatie kirjoitti:Keulii aikaisempaan verraten. :D
Sama vika meikäläiselläkin, kerrotko tarkemmin et miten säädit sitä?

Lähetetty: Ma Huhti 13, 2009 5:32 pm
Kirjoittaja valtatie
Sama vika meikäläiselläkin, kerrotko tarkemmin et miten säädit sitä?[/quote]
Ruuvarilla lukitusmutteri löyhälle ja sitten melkein kierros ruuvia auki.(varttirinki kerralaan. niin kauan että savuttaa ja sitten takaisin päin hieman.) Täyskaasu kiihdytyksiä välillä niin huomaa savutuksen. Ilmanputsari uusiksi ja pakovastukset pois. Pellolla hitaalla nelivedolla jaksoi mennä ennen säätöä kakkosella ja jälkeen kolmosella.Autossa 38" rattaat ja märkää lunta 500 mm. Valtatie kiihtyvyyttäkin alkoi löytymään, mutta ei tarvi vielä viitosta.

Tekohengitin paikoillaan

Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 11:03 am
Kirjoittaja valtatie
Turbo asemissaan. Öljyn paluu pitäis asentaa, mutta mihin olis helpoin ja järkevin? Kaasuläpän alta pitäs myös saada lähtö, mites se olis paras?
Imusarjassa oleva nippa on käännetty, pitääkö muuta ottaa huomioon turbo rojektissa.( asioita mitkä liittyy nimenomaa 2H koneen ahtamiseen.)

Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 2:33 pm
Kirjoittaja Antsa
Helpoin ei ehkä mutta oikea öljyn paluu on öljypohjan ylälaitaan n.20 mm putkella.

Imusarjaan reikä,kierre,ja nippa.

Lähetetty: Pe Heinä 10, 2009 9:49 pm
Kirjoittaja valtatie
Antsa kirjoitti:Helpoin ei ehkä mutta oikea öljyn paluu on öljypohjan ylälaitaan n.20 mm putkella.

Imusarjaan reikä,kierre,ja nippa.
Näin tein. Pitääkös pumpulle tehdä sen kummempaa säätöä?