Vasemman takakulman sähköpiuhat?
Valvoja: Käyttäjä
-
Vasemman takakulman sähköpiuhat?
Ittekseen ihmetellyt, että miksi nuo takavaloille menevät (?) piuhat käy mutkan tuolla takarattaan takana siellä kotelossa. Onko joku siirtänyt nuo sieltä pois? Osa piuhoista on kytketty sellaiseen peltilootaan siellä kotelossa. Onko se jännitteen alennin vetokoukun pistokkeeseen?
Pitäisi tuo takakulman seutu ruveta rakentelemaan uusiksi, niin sillä kyselen. Jos vetäisi piuhareitin kokonaan uutta reittiä.
PS Joo edelleen puhun HJ:stä
Pitäisi tuo takakulman seutu ruveta rakentelemaan uusiksi, niin sillä kyselen. Jos vetäisi piuhareitin kokonaan uutta reittiä.
PS Joo edelleen puhun HJ:stä
-
Tervehdys kotikylän miehelle. Itsekkin ajattelin siirtää tuon kaiken johtohässäkän sisäpuolelle. Tässä välissä kävin taas sitä työmaata ihmettelemässä ja ei tuo johtohässäkkä ainakaan selvemmäksi tullut.Jussi kirjoitti:Siellä kuskin puolella takalokarin sisällä on ne jännitteen alentimet sille vetokoukulle. Jos on liikaa aikaa niin apukuskin puolelle menee johtosarja auton takahelman alla. Mä siirsin sen johtosarjan auton sisälle ettei enään mene poikki.
t. Jussi Haukiputaaalta
Mitä kautta tulee takavalojen piuhat keulasta taakse?
Muistaakos Jussi jännitteen alentimelta tulevien piuhojen värikaaviota? Olen kynällä selvitelly vilkut, ajovalot ja jarruvalot mutta musta ja vihreä piuha jäävät yli. Toisen pitäis olla maa ja toisen kait sumuvalo? Olen sitten kokeillu näitä molemmin päin rasiaan ja kärryä perään ni ei vaan valoja tule. Kynällä kun kattoo töpseliä niin molemmat vilkut, molemmat ajovalot ja jarruvalot peuhaa. Maa on kait siis hukassa?
-