Paineet laskee keulan ollessa ylhäällä (hj60)?
Valvoja: Käyttäjä
Paineet laskee keulan ollessa ylhäällä (hj60)?
Mikäköhän vikana kun öljynpaineet tippuu nolliin, kun auton nokka osoittaa kohti taivasta?
Auton kun ajaa keula edellä jonkun töppäreen päälle ja pysähtyy; paineet tippuu, edic sammuttaa koneen.
(Kun perä edellä peruuttaa saman nyppylän päälle, niin paineet pysyy perus tyhjäkäyntilukemilla (0,5bar) eikä auto sammu)
(Ja tämä vika ilmenee tosiaan auton ollessa pysähdyksissä)
Kiitän vastauksista! (jos kysymyksestä saa selevää.. )
Auton kun ajaa keula edellä jonkun töppäreen päälle ja pysähtyy; paineet tippuu, edic sammuttaa koneen.
(Kun perä edellä peruuttaa saman nyppylän päälle, niin paineet pysyy perus tyhjäkäyntilukemilla (0,5bar) eikä auto sammu)
(Ja tämä vika ilmenee tosiaan auton ollessa pysähdyksissä)
Kiitän vastauksista! (jos kysymyksestä saa selevää.. )
Hoojiiton..
Re: Paineet laskee keulan ollessa ylhäällä (hj60)?
veikkaanpa sen enempää 2H pannua tuntematta, että öljypumpun imusihti on moottorin etupäässä -> nokka kohti taivasta pumppu ei saa öljyä ja paineet romahtaa...
pers edellä mentäessä ei sitten tule tuota ongelmaa...
pers edellä mentäessä ei sitten tule tuota ongelmaa...
Morjens!
Ennen öljypumpun teurastusta voisit kurkata imuputken ja -sihdin kunnon. Yleensä lienevät ok, mutta tuohan voisi kertoa imuputken alkupään ongelmista. Jos esim putken tukipultti irtoaa, voi putki murtua alkupäästä. Aikanaan oli Bj:stä mennyt lohkon ja imuputken välinen tiiviste, ja hori ilmaa siitä välistä.
Ennen öljypumpun teurastusta voisit kurkata imuputken ja -sihdin kunnon. Yleensä lienevät ok, mutta tuohan voisi kertoa imuputken alkupään ongelmista. Jos esim putken tukipultti irtoaa, voi putki murtua alkupäästä. Aikanaan oli Bj:stä mennyt lohkon ja imuputken välinen tiiviste, ja hori ilmaa siitä välistä.