Kuva Kuva

HJ60 miten perämurikka tulee ulos.

Technical issues chat

Valvoja: Käyttäjä

miilumetsä RIP 2020
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2011 9:57 am
Paikkakunta: Angelniemi

HJ60 miten perämurikka tulee ulos.

Viesti Kirjoittaja miilumetsä RIP 2020 »

Olen saanut sen jo melkein ulos mutta joku ottaa kiinni lukkopuolelta. Mikä ottaa vastaan. Miten sen saa ulos.
BJ42-85
Avatar
Hessu
Viestit: 882
Liittynyt: La Syys 29, 2007 8:50 am
Paikkakunta: Hyvinkää

Viesti Kirjoittaja Hessu »

Sulla ilmeisesti kytkettävällä lukolla murikka vaikka HJ60?

Oisko tuosta apua: http://www.slck.net/viewtopic.php?t=9257

En nyt muista, lähteekö kokonaisena lukon kanssa ulos, vai pitikö lukosta ottaa eka osia (41456, 41460, 41463B, 41451) irti. Saattoi lähteä kokonaisena, mutta sitten pitää varmaan kammeta vinottain ulos, jotta ne lukon osat mahtuu banjon reiästä ulos.
#428
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Ei tarvitse irrotella lukon osia, mutta lukko pitää olla kytkettynä.
miilumetsä RIP 2020
Viestit: 3
Liittynyt: Ti Helmi 01, 2011 9:57 am
Paikkakunta: Angelniemi

Re: HJ60 miten perämurikka tulee ulos.

Viesti Kirjoittaja miilumetsä RIP 2020 »

miilumetsä kirjoitti:Olen saanut sen jo melkein ulos mutta joku ottaa kiinni lukkopuolelta. Mikä ottaa vastaan. Miten sen saa ulos.
Ok lukko siinä on laitettu BJ42 alle enkä osaa sanoa mallia. Lukko on kiinni mutta ottaa johonkin kiinni kun vetää. Pikkuluukku on auki josta näkee lukon. En ole ennen avannut periä. Onko tässä joku kikka kakkonen millä se lähtee.
BJ42-85
hj60
Viestit: 1404
Liittynyt: To Marras 25, 2004 8:42 am
Paikkakunta: Roi

Viesti Kirjoittaja hj60 »

Siinä alkuperäsessä lukkoakselin putkessa on kolo lukkoholkille, jos tuohon ei oo tehty isoa koloa niin voi vähä ahistaa.
SLCK # 183
Minä mistään mitään tiedä.
Miesten lelut on kookkaita.
IironSika
Viestit: 422
Liittynyt: Su Joulu 05, 2004 8:11 pm
Paikkakunta: Hollola

Viesti Kirjoittaja IironSika »

Jos on tosiaan kovin nafti kolo tehty tiivistepintaan lukon kytkentäholkille, saattaa olla että joudut irrottamaan murikan kiinnittävät pinnapultit. Se helpottaa murikan irroitusta siten, että voit vääntää sitä ulos lukon kytkentäakselin vastakkaista puolta ensin ulos. Silloin kytkentäholkki mahtuu paremmin muljahtamaan tiivistepinnan takaa.
Vastaa Viestiin