HJ 60 Etuakseli
Valvoja: Käyttäjä
HJ 60 Etuakseli
Ostin kivan perheauton , mut nyt valuttaa parkkipaikalle ohjauskuulan alle lätäkön. Mitkä tiivisteet vaihtoon, kuinka syvälle pitää kaivaa?
Tulevaisuus on vauvanistuin ja isot pallot alle
Tulevaisuus on vauvanistuin ja isot pallot alle
Vetarin stefa on finaalissa.....Syy: loppuun kulunut pronssiholkki!!
Seuraus: peräöljyt valuvat kääntökuulaan aikaansaaden vaseliinin notkistumisen....
Mistä huomaa? Öljymössöpöperöä valuu minne sattuu....ja sotkee kaiken.Sekä vanteet että parkkipaikan.
Korjaaminen ei sinällään ole vaikeaa....
Vain uudet stefat ja holkit ja vaseliinit ja öljyt.
Napalukon purkamiseen vaaditaan muutama pikku "niksi"....
Seuraus: peräöljyt valuvat kääntökuulaan aikaansaaden vaseliinin notkistumisen....
Mistä huomaa? Öljymössöpöperöä valuu minne sattuu....ja sotkee kaiken.Sekä vanteet että parkkipaikan.
Korjaaminen ei sinällään ole vaikeaa....
Vain uudet stefat ja holkit ja vaseliinit ja öljyt.
Napalukon purkamiseen vaaditaan muutama pikku "niksi"....
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Napalukosta mitattuna noin 15 cm päässä sisällepäin "katsottuna".
Eli sen laipan sisällä minkä holkin läpi murros tulee (holkki tukee murrosta) .Saman härpättimen ulkolaidalla sijaitsevat pyörän laakerit...
Pronssiholkin vaihto vaatii koko navan purkamista.
Positiivinen kehitys Suomen Toyotan varaosahinnoittelussa.Ko holkki maksaa nykyään 20e entisen 50een sijaan.....
Eli sen laipan sisällä minkä holkin läpi murros tulee (holkki tukee murrosta) .Saman härpättimen ulkolaidalla sijaitsevat pyörän laakerit...
Pronssiholkin vaihto vaatii koko navan purkamista.
Positiivinen kehitys Suomen Toyotan varaosahinnoittelussa.Ko holkki maksaa nykyään 20e entisen 50een sijaan.....
Viimeksi muokannut PikkuF, Pe Huhti 01, 2005 10:34 am. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
0400-494 406
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
pikkuff(ät)gmail.com
I LOVE MY CRUISERS
SLCK # 43
Mulla on semmonen onkelma etuakselin kanssa, jotta en saa irti kirveelläkään sitä ylempää kääntökuulan tappia. siis se, johon tulee raidepää kiinni. On annettu pillillä lämpöä ja hakattu lekalla, mutta istuvat lujassa kuin tatit. Alemmat löystyi, mutta aukenivat vain n. sentin verran. saakos tuota napaa mitenkään irti vetareineen päivineen purkamatta murrosta erikseen pois? (eipä taida irrota sittenkään)
antaa vähän vasaraa ja talttaa niin pitäs irrota.....Viipo kirjoitti:jaa, niin mitkä?hj60 kirjoitti:Kääntökuulasta saa kyllä purettua kaikki sisuskalut pois ilman kuulan irotusta. Oothan ne kartioprikat kaivanu pois niistä kääntövarren pulteista?
Mites ne saa irti, jos ei moskakaan auta?
-Tuppu-
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579
HJ60 1983
SLCK #293
050-5960579